Narzędzia ICT: vlogi, blogi, Facebook, Youtube i inne

Opis kursu

Szkolenie „Narzędzia ICT: vlogi, blogi, Facebook, Youtube i inne” adresowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie korzystania z narzędzi ICT wspomagających projektowanie, przetwarzanie, wizualizację i udostępnianie grafiki dla mediów społecznościowych. Uczestnicy szkolenia będą mogli rozwinąć swoje kompetencje związane z projektowaniem grafiki oraz filmów wideo dla serwisów społecznościowych.

Cel główny: ożywienie społeczne i zawodowe osób w wieku 30-50 lat poprzez poszerzenie ich wiedzy i umiejętności w zakresie narzędzi ICT wspomagających projektowanie, przetwarzanie, wizualizację i przesyłanie informacji/filmów wideo do serwisów społecznościowych.

Cele szczegółowe:

  • pobudzenie aktywności edukacyjnej i kulturalnej.
  • aktywna e-integracja w społeczności sieci.
  • stymulowanie aktywności i kreatywności poprzez naukę i przestrzeganie przyjętych ról.
  • zapoznanie z narzędziami ICT wspomagających projektowanie grafiki oraz filmów wideo dla mediów społecznościowych.
  • zwiększenie możliwości komunikacji internetowej.


HARMONOGRAM SZKOLENIA:

Przedstawienie tematu, celu oraz organizacji zajęć.

Przeprowadzenie pre-testu.

Narzędzia ICT wspomagające projektowanie, przetwarzanie, gromadzenie i przesyłanie informacji do serwisów społecznościowych:

  • Zapoznanie z aplikacjami tj. WordArt, Canva, MindMup
  • Generowanie pomysłów
  • Opracowanie własnego projektu.

Narzędzia ICT wspomagające projektowanie i montowanie filmów wideo

  • Zapoznanie z programem ActivePresenter
  • Generowanie pomysłów.
  • Opracowanie własnego projektu.

Podsumowanie zajęć, w tym wydanie certyfikatów szkolenia.

Przeprowadzenie post-testu.

Rekrutacja

III edycja – termin rekrutacji: od dn. 23.08.2021 r. do dn. 03.09.2021 r.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu składają w w/w terminie następujące dokumenty:

  • Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1)
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (jeśli dotyczy)
  • Klauzulę informacyjną (załącznik nr 4)
  • Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do udziału w zajęciach (załącznik nr 7)
  • Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka/dzieci (jeśli dotyczy)

 

Dokumenty złożone po terminie lub dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

Wyniki rekrutacji: dn. 07.09.2021 r.

Osoby zakwalifikowane do projektu zostaną poinformowane drogą mailową.

 

Dostarczenie dokumentów do dn. 09.09.2021 r.

Osoby zakwalifikowane do projektu składają następujące dokumenty:

  • Deklarację uczestnictwa w Projekcie (załącznik nr 5)
  • Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 3)
  • Oświadczenie uczestnika Projektu (załącznik nr 6)

 

Niezłożenie dokumentów ww terminie skutkuje brakiem możliwości udziału w projekcie i jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w projekcie.

 

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty rekrutacyjne można składać wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: u2w@up.krakow.pl.

Osoby przyjęte do udziału w projekcie oryginały dokumentów będą zobowiązane dostarczyć przed pierwszymi zajęciami do biura projektu.

 

Termin zajęć

11 września 2021 r. godz. 9.00-13.45

18 września 2021 r. godz. 9.00-13.45

Miejsce zajęć

szkolenie zdalne

Organizator

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Instytut Nauk Technicznych UP