Narzędzia ICT: vlogi, blogi, Facebook, Youtube i inne
Opis kursu
Szkolenie „Narzędzia ICT: vlogi, blogi, Facebook, Youtube i inne” adresowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie korzystania z narzędzi ICT wspomagających projektowanie, przetwarzanie, wizualizację i udostępnianie grafiki dla mediów społecznościowych. Uczestnicy szkolenia będą mogli rozwinąć swoje kompetencje związane z projektowaniem grafiki oraz filmów wideo dla serwisów społecznościowych.
Cel główny: ożywienie społeczne i zawodowe osób w wieku 30-50 lat poprzez poszerzenie ich wiedzy i umiejętności w zakresie narzędzi ICT wspomagających projektowanie, przetwarzanie, wizualizację i przesyłanie informacji/filmów wideo do serwisów społecznościowych.
Cele szczegółowe:
- pobudzenie aktywności edukacyjnej i kulturalnej.
- aktywna e-integracja w społeczności sieci.
- stymulowanie aktywności i kreatywności poprzez naukę i przestrzeganie przyjętych ról.
- zapoznanie z narzędziami ICT wspomagających projektowanie grafiki oraz filmów wideo dla mediów społecznościowych.
- zwiększenie możliwości komunikacji internetowej.
HARMONOGRAM SZKOLENIA:
Przedstawienie tematu, celu oraz organizacji zajęć.
Przeprowadzenie pre-testu.
Narzędzia ICT wspomagające projektowanie, przetwarzanie, gromadzenie i przesyłanie informacji do serwisów społecznościowych:
- Zapoznanie z aplikacjami tj. WordArt, Canva, MindMup
- Generowanie pomysłów
- Opracowanie własnego projektu.
Narzędzia ICT wspomagające projektowanie i montowanie filmów wideo
- Zapoznanie z programem ActivePresenter
- Generowanie pomysłów.
- Opracowanie własnego projektu.
Podsumowanie zajęć, w tym wydanie certyfikatów szkolenia.
Przeprowadzenie post-testu.
Rekrutacja
III edycja – termin rekrutacji: od dn. 23.08.2021 r. do dn. 03.09.2021 r.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu składają w w/w terminie następujące dokumenty:
- Formularz zgłoszeniowy (załącznik nr 1)
- Orzeczenie o niepełnosprawności (jeśli dotyczy)
- Klauzulę informacyjną (załącznik nr 4)
- Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do udziału w zajęciach (załącznik nr 7)
- Oświadczenie o samotnym wychowywaniu dziecka/dzieci (jeśli dotyczy)
Dokumenty złożone po terminie lub dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Wyniki rekrutacji: dn. 07.09.2021 r.
Osoby zakwalifikowane do projektu zostaną poinformowane drogą mailową.
Dostarczenie dokumentów do dn. 09.09.2021 r.
Osoby zakwalifikowane do projektu składają następujące dokumenty:
- Deklarację uczestnictwa w Projekcie (załącznik nr 5)
- Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 3)
- Oświadczenie uczestnika Projektu (załącznik nr 6)
Niezłożenie dokumentów ww terminie skutkuje brakiem możliwości udziału w projekcie i jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w projekcie.
Miejsce składania dokumentów
Dokumenty rekrutacyjne można składać wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail: u2w@up.krakow.pl.
Osoby przyjęte do udziału w projekcie oryginały dokumentów będą zobowiązane dostarczyć przed pierwszymi zajęciami do biura projektu.
Termin zajęć
11 września 2021 r. godz. 9.00-13.45
18 września 2021 r. godz. 9.00-13.45
Miejsce zajęć
szkolenie zdalne
Organizator
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Instytut Nauk Technicznych UP